2 augusti 2016

En helt vanlig Tisdag med jobb. Det bästa!
Jag har påbörjat en projektplan för en hälsosammare gruppbostad där planen är att starta ett gym. Jag är säker på att om du arbetar på ett ställe där nya idéer och förslag mottages i arbetslaget och med positiva chefer, råder arbetsglädje och personlig utveckling. Det går inte att misslyckas.... Då gör man om, tänker lite till och gör om!
Jag har bytt flera arbetsplatser genom åren och äntligen hamnat rätt.
En annan sak som är på gång, en artikel om mig i en turkisk galopptidning. Jag är faktiskt lite stolt och tycker det är lite coolt. Nedräkningen har börjat tills jag åker till mitt kära Istanbul och mannen 💕
Nu är det natt i natti med en ny arbetsdag i morgon.
Ta hand om dig och må bäst!
Vad tycker du är viktigt på en arbetsplats?
Nyfiken....

0 kommentarer